Splošni pogoji in uporaba e-trgovine
Podjetje MOMBLY d.o.o. vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo tehnično vrtnarske opreme, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna.
V pričujočih “Splošnih pogojih” so uporabljeni samostalniki moškega spola, ki so pomensko in smiselno uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.
Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.
Cene izdelkov in dostave (poštnine) so v Evrih (EUR) z vključenim DDV.
Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila.
Pridržujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave
Naročilo (nakup):
Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah ipd. se ni potrebno predhodno registrati.
Izbrati je potrebno kategorijo oz. podkategorijo izdelkov; izdelke je možno dodatno filtrirati ali poiskati s pomočjo iskalnika. S klikom na želen izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.
Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.
Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb DODAJ V KOŠARICO.
Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb NA BLAGAJNO, kjer se zaključi nakup v treh korakih:
1/3 – Košarica
V košarici potrošnik zbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji.
Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa.
V košarici potrošnik izbere želeno dostavo izdelkov ali osebni prevzem.
V košarici potrošnik izbere način plačila (plačilo po povzetju)
Po zaključenih izborih potrošnik nadaljuje na naslednji korak s klikom na gumb.
2/3 – Podatki
Na strani podatki je potrebno vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po želji oddati sporočilo / opombo k naročilu, po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.
S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb “Potrdi in zaključi nakup” je naročilo oddano.
3/3 Naročilo oddano
Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko i vseimi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku “PODATKI”.
Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na +386 40 614 963 ali na info@update.growshop.si.
Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran growshop.si ali zapusti spletno stran.
Jezik v katerem se sklene naročilo / pogodba: slovenščina.
Zavrnitev naročila:
– Mombly d.o.o. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
– Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.
Plačilni pogoji:
Naročeno blago potrošnik po prejemu “povzetka naročila” plača:
– plačilo po povzetju (gotovinsko plačilo dostavni službi); ob plačilu po povzetju GLS zaračuna stroške vplačila glede na vrednost odkupnine (vrednost odkupnine je opredeljena pri točki “Cena dostave”).
Prevzem in dostava:
Prevzem blaga je možen tudi v trgovini na Trpinčevi 37a, 1000 Ljubljana, vsak dan med 9. in 18. uro, ob pravočasni predhodni najavi na telefonsko številko podjetja ali e-naslov, ali pa se blago dostavi na drugo vnaprej dogovorjeno mesto.
Cena dostave za dostavo z GLS v Slovenijo:
– Cena dostave do zneska 50,00 eur je 5,00 eur, nad to višino naročila pa je brezplačna.
– Po plačilu se naročeno blago dostavi kupcu skladno s pravili in ceno dostave.
Odstop od pogodbe
Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek/ke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki naroči izdelke v spletni trgovini growshop.si
ima nepreklicno pravico, v roku 14 dni od prejema izdelka, do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba v sporočilo podjetju navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki ali z izpolnitvijo obrazca.
Odstop od pogodbe potrošnik posreduje na e-naslov prodajalca: info@growshop.si ali osebno na naslovu skladišča Trpinčeva 37a, 1000 Ljubljana.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik ima v skladu s 1. odstavkom 43/č člena ZVPot pravico, da prejeto blago vrne v roku 14 dni po sporočilu iz 1. odstavka 43/č člena ZVPot oz. po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
V nasprotnem potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga v skladu z 8. odstavkom 43/d čl. ZVPot, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik pa je v primeru odstopa od pogodbe dolžan nositi stroške pošiljanja, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.
Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Pravica do odstopa od pogodbe ne pripada potrošnikom za izdelke prilagojene ali izdelane po posebnih željah.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.
Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.
Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Reklamacije in vračila
Potrošnik lahko v primeru, da je prejel napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim ali poškodovano blago, le-to reklamira tako,
da pošlje izpolnjen Obrazec za reklamacijo growshop.si, skupaj s kopijo originalnega računa, na naslov podjetja.
V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Blago, ki je vrnjeno, mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.
Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih po prevzemu (25 b člen ZVPot).
Stvarna napaka se smatra;
– če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ko je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje stvarne napake se izvaja tako, da kupec o stvarni napaki obvesti hempatia.si na znane kontakte v zakonsko določenem roku, posreduje Obrazec stvarna napaka in hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Nesoglasja in spori
Growshop.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Growshop.si zagotavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb po najboljših močeh.
V primerih težav, vprašanj, reklamacij ipd. so prodajalci ali drugo usposobljeno osebje na voljo na telefonski številki +386 40 614 963 ali na elektronskem naslovu info@update.growshop.si vsak delavnik med 9. in 18. uro.
Pritožba ali reklamacija se upošteva, ko je oddana v pisni obliki osebno ali na elektronski naslov. Postopek obravnave je zaupen.
Growshop.si se zaveda nesorazmernosti med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja potrošniških sporov,
kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pravno obvestilo in izjava pri nakupu semen
Hempatia.si posluje v skladu z Zakoni in v nobenem primeru ne promovira, nagovarja ali spodbuja delovanja v nasprotju z njimi; uporabniki so samostojno odgovorni za svoja početja.
Varnost osebnih podatkov:
Podjetje Mombly d. o. o. se zavezuje k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Uporabljeni bodo le za potrebe podjetja pri pošiljanju blaga in za ostalo potrebno komunikacijo.
Vsebina strani:
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema…